• LinkedIn - Siyah Çember
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

© 2017 by Gateway Management and Logistics Inc.

1/1

POZİSYON

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

 

İLAN:

Gateway Management Türkiye'de 25'den fazla ülkeye hizmet veren resmi vize başvuru merkezidir.
 

Harbiye'de bulunan vize başvuru merkezimizde görevlendirilmek üzere:

  • Üniversite mezunu,

  • Disiplinli, düzenli, takım çalışmasına yatkın,

  • Yazılı ve sözlü iletişim becerisi gelişmiş, 

  • Flemenkçe, Bulgarca veya İngilizce dillerinden en az birini çok iyi seviyede bilen,

  • İnsan ilişkileri kuvvetli,

  • Zaman yönetimi konusunda başarılı,

  • Tercihen müşteri hizmetleri konusunda deneyimi olan,

  • Tercihen İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden,

        Hafta içi 08:30-17:00 saatleri arası çalışabilecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.

 

İŞ TANIMI

  • Telefonda müşteri bilgilendirmesinin yapılması ve randevu sisteminin takip edilmesi

  • Müşterilerden gelen soruların zamanında ve eksiksiz cevaplanması

  • Bağlı olduğu birimin konsolosluğu ile iş birliği içerisinde çalışılması

  • Müşteri memnuniyetine özen gösterilmesi

Geri Bildirim ve Sorularınız İçin

Merkez Ofis: + 90 212 237 24 20 Mobil: 0 533 052 88 60  E Mail: [email protected]

TÜRKİYE / TAKSİM

Aydede Cad. Koray Apt. No: 16

K:5 D: 9 - 10   Beyoğlu - İstanbul

+ 90 212 237 24 20

TÜRKİYE / OFTON

Hacı Ahmet mah. Kurtuluş Deresi Cad. No: 29/B  Beyoğlu /  İstanbul

+ 90 212 237 24 20