Müşteri Memnuniyeti

Gateway Management Logistics A.Ş. Müşteri Memnuniyeti Politikası

Gateway Management Logistics A.Ş; sunduğumuz tüm hizmetlerin, iletişim bilgilerimiz (çağrı merkezi, e-posta, websitesi, faks, posta vb.) vasıtasıyla, herhangi bir ayrım söz konusu olmaksızın tüm müşterilerimizce kolaylıkla erişilebilir olduğu, müşterilerimizden gelecek talep, öneri ve şikâyetlerin öncelikle müşteri ilişkileri yetkililerimize, ardından ilgili bölümlere iletilerek objektif ve adil bir biçimde ve gizlilik içerisinde ele alınıp işleme konduğu ve süreçler sürekli olarak kontrolden geçirilerek gerekli iyileştirmelerin yapıldığı, pozitif bir müşteri deneyiminin tesis edilip sürdürülmesini esas alan, müşteri-odaklı bir yaklaşımı benimsemiştir.

Müşteri odaklı politikamızla sizlere hizmet vermekten ve görüşlerinizi değerlendirmekten mutluluk duyuyoruz.

Canlı
Destek